Monday, January 11, 2010

بیوگرافی

ماه تولدم ماه شومی است ( فرزند ثور هستم - زاییده ی تنهایی و تاریکی-اردیبهشت ) من مرگ را خواهم بلعید آن زمان که احساسش کنم.
من صبح روزی به دنیا آمدم که خورشید نور نداشت شاید نورش را لایق من نمی دانست.....من عاشق شبم.....
قلب بی ترحمم تو را نمی شناسد.......احساس را نمی فهمم....
من اثیر جهانی بی دعوتم ...جهانی که مهمانی است برای دیگران....دیگرانی که همچنان که مرا میبوسند در ذهنشان طناب دارم را میبافند..... اثیر یک مهمانی که برایم نبوده است......... اثیر یک مهمانی که برایم نبوده است.
من رقصیدن بلد نیستم , یاد نخواهم گرفت , رقاص نیستم , من رجاله نیستم که بخواهم برای این دنیا یرقصم.
سر به دیوار بغض می کوبم و همواره چشمان خیسم را به رخ آسمان خواهم کشید.
عشق را نمی فهمم هرگز یک هرگز قاطع که عشق را بی معنی نشان می دهد

پاییز 1386

پی نوشت:از اونجایی که به فال و اینا اعتقادی ندارم,به این هم میگم بیوگرافی نه طالع بینی
پی نوشت:کامنت دونی رو بستم ولی به دلایلی بازش کردم باز

No comments:

Post a Comment