Thursday, December 24, 2009

چهارشنبه هارا دوست دارم

رفتم امروز دیدم آثار نقاشی سهراب رو.جالب بود,با عکس هایی که از نوجوانی تا میانسالی اومده بود خیلی حال کردم بعد از اون هم با کفش هاش,با تختش,با کیفش.....برید ببینید حتما.
قیمت بلیطش هم 400 تومنه(مفته واقعا) تازه کارت دانشجویی داشته باشین میشه 200 تومن

نشسته بودم توی پارک لاله داشتم ناهار میخوردم که یه گربه ی خیلی ناز اومد و میو میو کرد...من که اصلا نمی تونم جلوی گربه ها دوام بیارم از 3 تا کتلتی که داشتم 1 عدد ناقابل به شکم گربه ی عزیز رفت.همراه گرامی گفت اگر من میو میو میکردم بهم نمی دادی غذا!گفتم اختیار دارین

این کمل هم جدیدا به نظرم تقلبی شده ها.....طعم خاصی میده,آقا برند های خوب معرفی کنید هرکی اینکارس

کافه جدید میرم عشق میکنم الان من در حال حاضر!امروز حسن معجونی رو هم دیدم با دوست دختر گرام گل میگفتن و گل میشنفتن(شایدم همسرش بوده خب بدبین ها) بعد من مثل این آدم باکلاسا انگار نه انگار که شناخته باشمش!!!!!از بغلش رد میشدم و تو دلم میگفتم بیا عرض ادب کن!نه ولی جدا اگه تنها بود میرفتم سلامی عرض میکردم آخه کارای خوبی داره به نظرم.

همین

No comments:

Post a Comment